دکتر سلطانی آزاده هشت سال دفاع مقدس و رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود گروه آزادگان به کشور گفت: وفاداری آزادگان به رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طول 10 سال جنگ و اسارت قابل تقدیربود.

دکتر سلطانی آزاده هشت سال دفاع مقدس و رئیس مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود گروه آزادگان به کشور گفت: وفاداری آزادگان به رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طول 10 سال جنگ و اسارت قابل تقدیربود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد دکتر غلامرضا سلطانی اظهار داشت : 26 مرداد سالروز ورود گروه آزادگان به کشور برای مردم کشور، خانواده شهداء و جانبازان جای بسیار خوشحالی بود و این مهم برای مردم یک پیروزی بود که موجب برپایی مراسم های جشن و شادی  همراه با با شور و شعف و شادی در سراسر کشور شد.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از ورود آزادگان به داخل کشور تصریح کرد: صبر و استقامت در طول دوران اسارت نتیجه اش سربلندی و پیروزی آزادگان بود که به کشور وارد شدند.

دکتر سلطانی آزاده هشت سال دفاع مقدس همچنین عنوان داشت: این استقامت موجب شد دشمن از ایستادگی و مقاومت آزادگان در طول دوران اسارت مبهوت و متحیر بماند.

وی در پایان مجددا ضمن گرمیداشت یاد وخاطره شهداء اظهارامیدواری کرد: باتمام قوت راه شهداء انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا